První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha
Úvod Naše srazy Jiné srazy Aktuality Kontakty Odkazy Fotogalerie Chat Kronika
Úvod
Naše srazy
Jiné srazy
Aktuality
Kontakty
Odkazy
Fotogalerie
Chat
Kronika

Intensys-cz
Pro volnou chvilku

To jsme takhle jednou sedeli v hospode, kdyz najednou dovnitr vpadnul Pepa, s
tupym stastnym usmevem na rtech, zpocenej. Tak se ho ptam, co se deje.
"Heh, to byste neverili. Za hospodou je v dodavce jedna super baba, co da
kazdemu zadarmo. Staci tam jen zajit, a nemusis nic delat, ona te v podstate
vtahne dovnitr."
Tak jsem si rekl, ze proc vlastne ne. Vysel jsem ven, dojdu k dodavce, zaklepu,
oevrely se dvere a zenske ruce me energicky vtahly do tmy, strhaly ze me
obleceni a po par verinach uz jsme se oddavali vasnivemu sexu. Zrovna jsme byli
v nejlepsim, kdyz dovnitr vpadl proud svetla. Rychle jsem natahl kalhoty, v
duchu nadavaje, a stahnul okynko. Policistova tvar vypadala ve svetle baterky
docela nekompromisne. Zeptal se me, co tam jako delam.
"No co by, miluju se se svoji zenou!"
"Ach, tak to mi prominte, nevedel jsem, ze to je vase zena."
"To ja taky ne, dokud jste sem neposvitil."
Anketa
Miniaplikace
Počasí
počasí počasí

počasí počasí

počasí počasí

počasí počasí

Reklama
Zde může být upoutávka třeba na Vás, Vaše www a pod. ...

Fotogalerie

Zmíněnou Visu jsme přivezli 28.září 2010 z Prahy od Pepy Šimka, který ji měl cca. 14 let uloženou, a kterou si mnozí z Vás pamatují jako reklamní poutač společnosti INTENSYS Praha. Je prokázáno, že tento Citroen byl prodán v roce 1983 ve Švýcarsku. Tolik k jeho historii.

Práce na renovaci započaly již začátkem měsíce října a to pečlivým nafocením originálních polepů a demontáží pohonné jednotky, přední i zadní nápravy.

Některé díly bylo možno ponechat původní, některé musely projít menší či větší opravou, některé byly použité z druhého vozidla k tomu účelu zakoupeného a některé musely být nahrazeny novými. Tyto práce trvaly zhruba do konce listopadu a celý prosinec probíhala oprava karoserie, v podobě vyřezávání zrezlých částí, broušení a záplatování.

Po úspěšném zakončení těchto prací jsme odvezli 3. ledna 2011 karoserii VISY do lakovny, kde dostala ještě něco kytu, byla obroušena a následně nastříkaná nejen lakem, ale i antikorozní vrstvou. Doma v dílně jsme zatím rozložili a opět po potřebných opravách složili pohonnou jednotku. Repasovali obě nápravy a další součástky vozidla.

25.března 2011 jsme karoserii přivezli nalakovanou a mohli započít fází skládání. Namontování obou náprav a brzdové soustavy. Tento polotovar jsme odvezli do čalounické dílny pana Reka v Oldřichově u Písku, kde se jí dostalo kompletní čalounické péče, přesně dle dochovaných fotografii a dalších publikací, které jsme získali na burze ve Francii.

Po sestavení interiéru následovalo nalepení polepů vytvořených jako přesná kopie těch originálních.

Kompletní dokončení je hotové týden před srazem Prvního Citroën klubu v Kdyni. Zbývá technická kontrola a převod a hurá na silnici.

foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto

zpět na začátek